خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

مهارت های تست زنی موفق در کنکور

posten posten | سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

مهارت های تست زنی موفق در کنکور

 

سایت دانشجوفا: یکی از کارهایی که شما داوطلبان عزیز در روزهای منتهی به آزمون سراسری باید انجام دهید، تمرینات تست‌زنی است. این تست‌زنی باید به صورت تست‌زنی سرعتی و دقیقا در شرایطی شبیه کنکور انجام گیرد تا به نتیجه‌ای که ما از آن انتظار داریم، منتهی شود. تست‌زنی سرعتی شرایط و مقدماتی دارد که حتما باید به آنها دقت کنید. برای اینکه بتوانید نتایج مطلوبی در آزمونهای تستی و مخصوصا کنکور98 کسب کنید، باید سه اصل اساسی را مد نظر قرار دهید. این اصول بترتیب عبارتند از: دانش، سرعت و دقت.

      همه داوطلبان برای آمادگی در آزمون سراسری، از مدتی قبل مطالعه را شروع کرده‌ و بسته به تلاش و جدیتی که به خرج داده‌اند، الان در سطحی از دانش و اطلاعات لازم برای شرکت در کنکور هستند. قبل از ادامه بحث، توصیه ما به همه شما عزیزان داوطلب این است که بدون نگرانی از میزان مطالعه یا آمادگی خود برای کنکور و بدون استرس، در روزهای آتی فقط و فقط به ادامه مطالعه و آمادگی خود برای شرکت و حضور موفق در این آزمون مهم فکر کنید و حواشی را دور بریزید؛ زیرا پرداختن به حواشی و استرس ناشی از آن، تاثیر مخربی بر شما می‌گذارد و باعث می‌شود تا شما نتوانید بموقع از اطلاعات و مطالبی که خوانده‌اید، استفاده کنید؛ پس شاد و پر امید و قبراق و همراه با توکل به خدا، آخرین قدم‌ها را هم بردارید. این را هم بدانید که مرحله تمرین تست‌زنی سرعتی، یکی از مراحل مهم آمادگی برای کنکور است، و اگر شما بتوانید در این مرحله خوب عمل کنید، تاثیر زیادی بر نتیجه کنکور خود خواهید گذاشت.

به خاطر داشته باشید که چهار عامل مؤثر برای افزایش سرعت عمل در تستزنی، مطالعه مفهومی و معنیدار کردن مفاهیم، شادابی و سرحال بودن، تمرین و رکوردگیری در تستزنی و تمرکز و آرامش است. همان‌طور که اشاره کردیم، تا الان، بخش مهمی از زمان برای مطالعه به منظور آمادگی در کنکور سپری شده است؛ اما شما می‌توانید با تمرینات تست‌زنی صحیح و سایر کارهایی که باید در این مدت انجام دهید، تا حدود زیادی پیشرفت کنید.

به عنوان مقدمه کار و به منظور آماده شدن برای تست‌زنی سرعتی، حتما مروری سریع از خلاصه‌ها یا آنچه که قبلا زیر آنها خط کشیده‌اید، داشته باشید. ما خیلی وقت‌ها مطالعه نمی‌کنیم که چیز جدیدی را یاد بگیریم، بلکه بسیاری اوقات مطالعه میکنیم تا چیزهایی را که فراموش کرده‌ایم به خاطر بیاوریم. مرور سریع به شما اجازه می‌دهد تا در مرحله تست‌زنی سرعتی، بتوانید سریع‌تر به جواب برسید و تعداد گزینه‌های صحیح شما بیشتر باشد.

دانلود جزوات کنکور

دانش آموز


  • posten posten