خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

همه چیز درباره کسب و کار در گرجستان

posten posten | شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ

وب سایت جورجین املاک

همه چیز درباره کسب و کار در گرجستان

   امروزه، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت، کشور گرجستان می باشد. گرجستان به دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی، سیاسی، اقتصادی و ...، مهاجران زیادی را به خود جذب می کند. اما قطعا برای مهاجرت به گرجستان، یکی از موضوعات مهم و اساسی، کسب و کار در گرجستان است. قبل از اقدام به دریافت اقامت گرجستان، شما باید درباره وضعیت کسب و کار در گرجستان اطلاعات کافی را داشته باشید تا به مشکل بر نخورید. پس در ادامه با جورجین ملک همراه باشید تا درباره کسب و کار در گرجستان بدانید.

کشور گرجستان

   گرجستان، کشوری کوچک و کم جمعیت است که در شرق اروپا قرار گرفته است. بر طبق آخرین آمار، این کشور حدود 4 میلیون نفر جمعیت دارد. مردم گرجستان به زبان "گرجی" صحبت می کنند. همچنین واحد پول رسمی این کشور، "لاری" می باشد. گرجستان در حال حاظر عضو ناظر اتحادیه اروپاست. به همین دلیل شما می توانید با داشتن پاسپورت گرجستان، به کشورهای عضو این اتحادیه، بدون ویزا، سفر کنید.

وضعیت زندگی و معاش در گرجستان

   از نظر وضعیت اقتصادی، کشور گرجستان در وضعیت مناسب و پایداری قرار دارد. این موضوع را می توان از واحد پول این کشور که برای چندین سال پایدار بوده است، فهمید. در کل زندگی در گرجستان، مخارج کمی دارد و در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، کم هزینه است. البته برای زندگی در شهرهایی مانند تفلیس باید هزینه بیشتری بپردازید.

روش های کسب و کار در گرجستان

   برای کسب و کار در گرجستان ، دو راه وجود دارد: اشتغال به صورت معمول، سرمایه گذاری در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان.و اقامت از طریق خرید خانه در گرجستان

   در گرجستان، معمولا سطح حقوق ها پایین است. البته اگر شما بتوانید با یک شرکت معتبر گرجی کار کنید، علاوه بر درآمد بالا، می توانید اقامت کاری گرجستان را هم دریافت کنید.

   اما اگر شرایط و امکانات سرمایه گذاری در گرجستان را دارید، برای کسب و کار در گرجستان این گزینه بسیار مناسب تر و پرسودتر است. اگر می خواهید اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری را دریافت کنید، باید حداقل مبلغ 300 هزار لاری را به طور مستقیم در این کشور سرمایه گذاری کنید. در ادامه با ما باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

کسب و کار در گرجستان و دریافت اقامت کاری

   اگر در این کشور، شرکتی پیدا کرده اید که می توانید در آن کار کنید، خواهید توانست که اقامت کاری گرجستان را دریافت کنید. باید یادآوری کنیم که برای کسب و کار در گرجستان به این روش، حتما باید به دنبال شرکتی خوب و معتبر باشید.

   پزشکی، دندانپزشکی، تیم های حرفه ای پزشکی، وکالت حرفه ای، حسابداری و مدیریت مالی از پردرآمدترین شغل های گرجستان هستند.

کسب و کار در گرجستان از طریق سرمایه گذاری

   همانطور که گفتیم، برای دریافت اقامت گرجستان از این طریق، باید حداقل 300.000 لاری را در این کشور سرمایه گذارید کنید. اگر در این زمینه با دقت و حساب شده و با برنامه ریزی به پیش بروید، خواهید توانست که در مدت کوتاهی سود بسیاری را کسب کنید.

   در کشور گرجستان، می توانید در زمینه های کشاورزی، دامداری، شیلات، صنایع گوشتی، صنایع فنی، پوشاک و ... سرمایه گذاری کنید.

   البته برای اینکه بتوانید در این زمینه، بهترین نتیجه را به دست آورید، لازم است با مشاوران و کارشناسان ماهر جورجین املاک مشاوره کنید. به این منظور می توانید به وب سایت جورجین املاک مراجعه کنید.

   با توجه به مطالب بالا، بهترین راه برای کسب و کار در گرجستان ، سرمایه گذاری در این کشور است. البته اگر شرایط و امکان سرمایه گذاری را ندارید، می توانید در یک شرکت معتبر، با درآمد خوب استخدام و مشغول به کار شوید. همچنین یکی دیگر از روش ها، ثبت شرکت در گرجستان است. در هر دو صورت می توانید به راحتی اقامت گرجستان را دریافت کنید. برای مشاوره در این زمینه، می توانید به وب سایت جورجین املاک مراجعه کنید. امیدواریم در کسب و کارتان موفق باشید!

#گرجستان     #کسب_و_کار_گرجستان     #سرمایه_گذاری_گرجستان     #اقامت_کاری_گرجستان     #اقامت_گرجستان     #دامداری_گرجستان      #کشاورزی_گرجستان     #جورجین_املاک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۴
  • posten posten

بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

posten posten | پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۶ ب.ظ

آموزشگاه موسیقی آوای جم

بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

در صورتی که  علاقمند نواختن موسیقی و خواندن آواز هستید آیا به این مسئله فکر کرده‌اید که بهترین آموزشگاه موسیقی برای شما کدام است. آموزشگاه موسیقی آوای جم برای شما مواردی را ذکر می کند که بتوانید اساتید و محل آموزشی خود را بهتر و آگاهانه تر انتخاب کنید.

 

۱-همیشه مهم ترین مسئله برای یک هنرجوی موسیقی، انتخاب استاد متخصص و همراه با متد روز آموزشی است.

2-به رزومه استاد خود توجه کنید

مسئله‌ای که در ابتدای امر باید در رزومه استاد خود ببینید اساتیدی هستند که او نزد آنها تعلیم دیده است.

در هنر ظریف موسیقی استاد نقش تعیین کننده دارد. ممکن است که شما سالها وقت و هزینه خود را در یک آموزشگاه موسیقی تلف کنید پس در وحله اول بجای توجه به هزینه های آموزش به سطح و استاندارد سیستم آموزشی معلم موسیقی خود

و اساتیدی که نزد آنها آموزش دیده توجه داشته باشید.

آموزش موسیقی نزد یکی از اساتید برجسته و شناخته شده خود میتواند یکی از مواردتایید برای سیستم آموزشی معلم شما باشد.

۳ - به تألیفات استاد موسیقی خود توجه کنید که آیا به عنوان یک هنرمند موسیقی در آموزش موسیقی یا تولید آلبوم موسیقی فعالیتی داشته است.

آیا با گروه های معتبر موسیقی و اساتید برجسته فعالیت هنری و موسیقایی داشته است .

۴-از استاد خود راجع به متد آموزشی سوال کنید و از روشی که به شما تدریس خواهد کرد اطلاعات کسب کنید و راجع به این سیستم آموزشی تحقیق کنید.

۵ - سابقه تدریس استاد موسیقی در آموزشگاه موسیقی ودر امر آموزش، زمانی کارساز و با ارزش خواهد بود که ایشان توان زیادی در امر اجرای موسیقی داشته باشند و در این مسیر بتوانند مهارت خود را به زیاباترین شکل به هنرجو انتقال دهند.

پس تنها سابقه طولانی تدریس یا سن زیاد معلم موسیقی نمیتواند تایید کننده سطح

بالای او باشد.

ضمنا زمانی آموزش موسیقی به بهترین درجه خود خواهد رسید که با متد جدید آموزشی در دنیا همراه شود.

۶ - توجه به امکانات آموزشگاه موسیقی اعم از امکانات صوتی و تصویری به خصوص ضبط موسیقی مسئله ای مهم در امر آموزش است.

هنرجو بعد از گذراندن زمانی از تحصیل در آموزشگاه موسیقی باید بتواند ساز خود را ضبط کرده و با سیستم ضبط صدا آشنا شود به خصوص هنرجویان آواز که ایراد صدای خود را از این طریق به وضوح درک خواهند کرد.

آموزشگاه موسیقی آوای جم با حضور اساتید برجسته موسیقی و فراهم کردن محیطی مجهز برای فراگیری موسیقی با روشی آکادمیک تلاش برای ارتقای سطح آموزش موسیقی کشور را داشته و برنامه های بلند مدت برای این منظور دارد.

با تعدادی از اساتید برجسته آموزشگاه آوای جم آشنا شوید

استاد حسام الدین سراج (آواز)

از اساتید برجسته و شناخته شده آواز تعلیم دیده در مکتب استاد شجریان ومولف آثاری متعدد در موسیقی هستند

استاد جهانگیر مهرپروران (آواز)

از اساتید برجسته آواز و ردیف دان در دانشگاه و هنرستان موسیقی

از اساتید بزرگ ایشان میتوان

عبدالعلی وزیری ، مجید کیانی و شهرام ناظری را نام برد.

یکی از شاگردان برجسته و شناخته شده ایشان در آواز سالار عقیلی هستند.

استاد ماریو تقدسی (اپرا)

چهره شناخته شده اپرا و تنها شاگرد ایرانی خواننده افسانه ای آواز لوسیانو پاوراتی

مجری و تکخوان بسیاری از

آثار برجسته اپرایی

جمشید صفرزاده (سنتور)

از شاگردان برجسته پشنگ کامکار همکاری با استاد محمدرضا شجریان

مولف و مجری آثار موسیقی به آواز سالار عقیلی

علیرضا دریایی (کمانچه)

چهره شناخته شده کمانچه نوازی در ایران و مولف و تنظیم کننده آثار بسیاری در موسیقی ایران

ایمان عنصری (تارو سه تار )، سلفژ ایرانی

از شاگردان برجسته اساتید

مجید کیانی محمد رضا لطفی و داریوش طلایی

ردیف دان و مولف آثار بسیاری در موسیقی ایران

ناهید موفقی (فلوت)

از شاگردان برجسته دکتر آذین موحد

و چهرهای شناخته شده در آموزش فلوت در ایران

امیر حوتیان (پیانو)

نوازنده برجسته پیانوی ایرانی از شاگردان انوشیروان روحانی بهرام دهقانیار بهنام ابوالقاسم

همکاری با استاد ایرج خواجه امیری وسالار عقیلی

ارغوان گیو (ویلن)

از شاگردان خوب استاد ارسلان کامکار و استاد ابراهیم لطفی( یکی از بهترین اساتید و آموزگاران تاثیر گذار ویلن)

همکاری با ارکستر کامکارها ، کروما ، ارکستر استاد ابراهیم لطفی

حامد حسینزادگان (گیتار)

فارغ تحصیل مدرسه موسیقی چایکوفسکی

بهره گیری از محضر اساتیدی چون:

سیمون آیوازیان،دکتر لیلی افشار،آنا ویدوویچ

 

آدرس : خیابان مطهری بعد از تقاطع سهروردی جنب تالار همایشهای بانک سپه. پلاک ٣٧ طبقه ٤ ( آموزشگاه موسیقی آوای جم )

شماره تماس : ۸۸۴۵۷۹۱۶-۰۲۱             ۶۰۱۶۷۴۷-۰۹۱۲

وبسایت : http://avayejam.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۶
  • posten posten

زبان بدن

posten posten | چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

زبان بدن

زبان بدن مذاکره بین دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

بررسی و تحلل و آموزش زبان بدن ترامپ و کیم جونگ اون

مازیارمیر تحلیلگر و کارشناس ارشد زبان بدن سیاستمداران امروز در یادادشتی کوتاه تقابل امریکا و کره شمالی را در بالاترین سطح ممکن را چنین تفسیر نمود:

در این دیدار سرنوشت ساز حداقل برای طرف کره ای باید به این نکته توجه کرد که کره شمالی به شدت بخاطر تحریم های ممکن دچار کمبودهای شدید در سطوح مختلف شده تا انجا که خطوط هوایی این کشور تقریبا از دست رفته است و عملا کره شمالی به لحاظ اقتصادی و سیاسی و حتی اجتماعی کاملا فلج شده است و طرف امریکایی این مهم را کاملا درک نموده است.

این کارشناس حرفه ای می گویذ  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هر دو با قدرت وارد میدان شده بودند اما رجز خوانی ها و مخصوصا جمله معروف ترامپ که من ظرف 5 ثانیه خواهم فهمید که رهبر کره شمالی راست گو و یا دروغگو است یکی از تکنیکهای پروپاگاندای بزرگ است .

دربدو رویارویی هرچند هر دو سعی داشتند مانند هر سیاستمدار آموزش دیده دیگری انزجار و عصبانیت و غرور و سایر مکنونات قلبی خود را پنهان کنند اما از نحوه دست دادن و نگاه و مدل رفتاری دونالد ترامپ و همتای کره ای او چنین برداشت می شود که در این امر زیاد هم موفق نبودند و زبان بدن این دو گویای بسیاری از مسائل بود.اولین نکته بسیار مهم در زبان بدن رهبر کره شمالی این است که سرعت کمتر و رنگ پریده تر نسبت به گذشته نه چندان زیاد ایشان بود که هرگز از او دیده نشده بود. ما در این نشست تاریخی در سنگاپور شاهد کنترل شده ترین اضطراب در سطح سیاستمداران  برتر جهان بودیم

زبان بدن دونالد ترامپ

مازیارمیر کارشناس زبان بدن چنین اضافه می کند زبان بدن دونالد ترامپ برعکس همیشه و بر خلاف دست دادن با مکرون که زمان بسیار طولانی بود مثل یک برق گرفته سریع انجام شد و بلافاصله سریع پس کشیده شد هر چند ترامپ قصد داشت با لمس پشت بازوی رهبر کره شمالی علاقمندی خود و دولت خود را نشان دهد اما بنظر می رسد در این کار هم اصلا موفق نبود و تصنعی بودن ان در سرعت و حالت خاص و  اسرار آمیز ایشان کاملا لخت و عریان حالت اصلی و تفکر اصلی او را نشان می داد. فقط حدود کمتر از 14 ثانیه طلایی تمامی دست دادن این دو به طول انجامید حال انکه رهبر کره شمالی هم خود را از دست و پا نینداخت و تمام سعی و قدرت خود را در این زمینه مبزول کرد اما حرکت شتابزده این دو و تنقاض در دست دادن و طول مدت نگاه و زاویه نگاه و حتی محورهای دست دادن این دو و تناقض بیشتر در رفتارهای غیر کلامی یا body language  ایشان حاکی از ان است که هر دو در این کارزار ناموفق بوده و نتوانستند مکنونات قلبی و واقعی خود را پوشش دهند .

دونالد  ترامپ در این دست دادن با رهبر کره شمالی یک مطلب را نشان داد و ان حالت خصمانه در نشست با مکرون و یا نشست با اتحادیه اروپا را با خود حمل نمی کند انگار که کره شمالی را حریف قدری برای خود هرگز ندانسته و نخواهد دانست .

دوم هر فرد عادی می تواند به سهولت سفید شدن جای دستها را پس از دست دادن این دو باهم به سهولت رویت نماید اما چرا این اتفاق می افتد باید گفت که این مدل دست دادن معمولا متعلق به افراد باتجربه تر و با قدرت جسمانی بیشتر بروز می کند افرادی با شخصیت آلفا هرچند برخی هم از این رفتار برای کنترل خشم و ترس و استرس بهره می برند.

مازیارمیر اولین نویسنده کتاب زبان بدن ایرانی گفت :

برخلاف خرافه های آلن پیز در مورد تکنیک های دست دادن که در کشور ما بسیار هم تدریس می شود دست از زیر یا دست زیر در دست دادن نشان از ضعف نیست بلکه غلدری و تکبر و زیاده خواهی و یا خودبزرگ بینی بیشتر و مضاعف افراد را نشان می دهد . ترامپ با این دست دادن هرچند برخلاف تفسیر غلط بسیاری از کارشناسان زبان بدن خواست ابر قدرت بودن خود تاجر موفق بودن خود و در نهایت برتر بودن خود را به رخ کیم جونگ اون بکشد که در این کار به نظر می رسد موفق بود.

(البته یادمان باشد او در این کار بسیار بسیار موفق بود چراکه سالها مانند سایر همتایان خود مانند ریگان و دیگران بیشتر یک بازیگر و شومن است تا یک رئیس جمهور)

مازیار میر در تفسیر میمیک صورت ترامپ می گوید هرچند ترامپ سعی کرد لبخند واقعی از خود نشان دهد اما کاملا مشخص بود لبخند ترامپ مصنوعی و دروغی است و بیشتر حالت تمسخر در دل خود داشت تا یک لبخند واقعی در ادامه باید به این مهم توجه داشت قد بلند و سن بیشتر ترامپ اعتماد بنفس و تسلط هر چه بیشتر و طول مدت برنامه های سیاسی و درون امریکا و بیرون امریکا و تکیه بر ابر قدرت بودن همه منجر به قلدری و اعتمادبنفس کاذب و غرور وصف ناشدنی ترامپ شده که کیم جونگ اون از همه این موارد کاملا بی بهره بود سن کمتر تجربه کمتر و رویارویی های سیاسی در این سطح همه و همه نقطه ضعف های رهبر کره شمالی بود که در زبان بدن ایشان کاملا مشخص و واضح است . برای مثال هدایت کردن های ترامپ هرچند تصنعی بود اما جنبه سلطه داشت و این امر هم از دید هیچ کارشناس زبان بدنی پنهان نخواهد ماند.

آموزش زبان بدن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

هر چند ترامپ این نقطه قوت ها را کاملا درک کرده بود و از انها به شدت و به نفع خود از انها استفاده می نمود اما کیم جونگ اون هم در ادامه این کارزار  سعی کرد گه گاهی با دست خود دونالد ترامپ را با قدرت لمس کند این کار ابتدای کنترل رفتاری بود و در ادامه رهبر کره شمالی بصورت کاملا عمدی و کنترل شده  نگاه خود را به پایین می دوخت و ماننده یک شنونده فعالی که با زیر دستش در حال گفتگو است دو یا سه باری هم نیم نگاهی به ترامپ کرد که تاثیر بدی روی او داشت و البته ترامپ هم به شدت خود را در این خصوص کنترل می نمود در این دیدار باید یک سرو گردن ترامپ را به لحاظ ارائه و زبان بدن و اجرای بی عیب و نقص بالاتر از رهبر کره شمالی ارزیابی نمود.

مازیارمیر در ادامه چنین اظهار نمود که با مروری بر رفتارهای عجیب و غریب و خاص ترامپ می توان اینگونه اظهار نظر نمود که شما هرچند هم حرفه ای باشید باز هم زبان بدن بلند ترین فریادها است و نمی توان انرا کتمان و یا کاملا پنهان نمود . شاید بزرگان کاملا درست گفته اند که فریاد رفتار بلندترین فریاده است یا این جمله که نشنوید چه می گوید .ببینید چه می گوید .ترامپ در رویارویی با مکرون و یا رویارویی در قضیه خروج از برحام و یا با اتحادیه اروپا رفتارهای متناقض و متفاوتی از خود بروز داد و کاملا مشخص است که ترامپ به شدت تحت تاثیر آموزشهای که دیده است قرار دارد و نباید این مهم را از نظر دور داشت.یادتان باشد هیچ چیز هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و کردار و پنداری  آنگونه که به نظر می رسد نیست .

زبان-بدن-ترامپ-و-کیم-جونگ-اون

مشاور انتخابات

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۵
  • posten posten

مبل راحتی

posten posten | يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ

مبلمان میلاد

انتخاب مبل راحتی و سرویس خواب
همه ما اتاق خواب رو محلی برای استراحت و آرامش میدونیم و اگر اتاق خواب خودمون رو با یک سرویس خواب چوبی دیزاین کنیم حس خوبی به ما قطعا دست میده.داشتن یک سرویس خواب از جنس چوب حس آرامش زیادی به ما القا می کند.بنابراین هر کجا که چوب هست آنجا تازگی و طراوت حس خواهد شد.اما اگر قصد این رو دارین که از مبل راحتی هم داخل سالن پذیرایی استفاده کنین حتما به قد افراد خانواده دقت کنین تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.کلا مبلمان راحتی جز مواردی هستش که باید یه سری نکات رو برای انتخابش در نظر بگیرید.از جمله رنگ و جنس روکش مبل که با دکوراسیون منزل و یا محل کار تناسب داشته باشه و از همه مهمتر جنسی هستش که برای اون مبلمان راحتی استفاده شده که باید دید داخل اون رو با چی پر کردن ! در مرحله آخر هم حتما به قد افراد خانواده دقت کنین تا بتونین بهترین سایز مبل راحتی رو انتخاب کنین.
در کل دو نوع مبلمان وجود دارد: مبلمان روکش دار و مبلمان موردی. مبلمان روکش دار به آن دسته از مبلمانی اطلاق می‌شود که در آن یک پوشش نرم برای نشستن وجود دارد و در صورت نیاز در آن فنر می‌گذارند تا قابلیت ارتجاعی آن افزایش پیدا کند و سپس آنرا روکش می‌کنند، مانند مبل‌های نشیمن و کاناپه‌ها که دارای بالشتک هستند.
مبلمان موردی هم به اسباب و اثاثیه ای اطلاق می‌شود که فاقد قسمت بالشتک دار هستند، مانند: میز، ویترین،کابینت و قفسه هر یک از این دو نوع مبلمان می‌توانند از اجناس مختلفی ساخته شوند که عموماً انواع چوبی و غیر چوبی آن در بازار‌های ایران موجود می‌باشند. عمده محصولات مبله از چوب سخت (چوب جنگلی) یا چوب نرم ساخته می‌شوند .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۲
  • posten posten

کلینیک دندانپزشکی

posten posten | جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ
ما در قرن ۲۱ کلینیک دندانپزشکی تاج را راه اندازی کردیم تا به بیمارانمان یک محیط آرام هدیه داده و با طراحی فوق العاده بیماران ترس و نگرانی کشیدن دندان یا پر کردن دندان خود را فراموش کرده و یک تجربه خوب جهت درمان دندانپزشکی داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی تاج در جنت آباد مرکزی تقاطع نیایش (چهارراه ایرانپارس) در شهر تهران واقع شده است. این مرکز با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص همکاران دندانپزشک و متخصص و جمعی از اساتید بنام دانشگاهی در انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در خدمت شما بیماران می باشد .

این مرکز دارای دستگاه‌های اتوکلاو کلاس B جهت استریلیزاسیون با دقت بالا بوده و بخش استریلیزاسیون این کلینیک  با رعایت کامل اصول جهانی پیشگیری از بیماری‌ های عفونی از وسائل یک بار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌نماید. مراجعه کنندگان محترم می توانند نظارت مستقیم بر روند استریلیزاسیون داشته باشند.

این مرکز  در کلیه زمینه ها از جمله زیبایی، جراحی، ترمیمی، پروتز، درمان ریشه، دندانپزشکی کودکان و ایمپلنت با هدف گسترش سلامت دهان و دندان جامعه آماده ارایه خدمت می باشد

خدمات از قبیل :

۱ : ارتودنسی دندان

یکی از روش‌های درمانی در دندانپزشکی است که برای اصلاح نامنظمی‌های دندانی به کار می‌آید. ارتودنسی دندان نه‌ تنها باعث منظم و زیباتر شدن دندان‌ها می‌شود، بلکه می‌تواند از خرابی و پوسیدگی دندان‌ها هم جلوگیری کند. دندان‌های نامنظم به ‌علت گیر کردن غذا می‌تواند باعث خراب شدن دندان‌ها و ایجاد مشکلاتی در دستگاه گوارش و سایر دستگاه‌های بدن شود. پس در خیلی از اوقات بنا به صلاحدید دندانپزشک برای اصلاح نامنظمی دندان‌ها یا جفت شدن‌ آنها و تصحیح مشکلات فکی-دندانی از روش ارتودنسی کمک می‌گیریم .

۲ : ونیر 

۳ : ایمپلنت 

طبق آکادمی دندانپزشکی عمومی ایمپلنت یک دندان مصنوعی است که به صورت جراحی در دهان قرار میگیرد.

ساخته شده از مواد فلزی (تیتانیوم) و مواد سرامیکی استخوانی که با فک شما سازگار است.

ایمپلنت را با استخوان خود برای حمایت از تاج ، پل یا پروتز کامل انجام میدهند.آکادمی پریودنتولوژی آمریکا (AAP) دو نوع ایمپلنت را پیشنهاد میکند :

ایمپلنت اندوستال شایع است و در استخوان قرار میگیرد ،

در حالی که یک ایمپلنت زیر اپیزیستی روی استخوان برای بیمارانی که ارتفاع کم استخوان دارند  یا نمیتوانند دندان های طبیعی را پوشش دهند.

روش جایگزینی دندانهای از دست رفته برای بیش از ۱۵۰۰ سال یک رویای دست نیافتنی بوده است , پیشرفتهای موجود در ایمپلنت از سال ۱۹۵۲ آغاز شد که آقای برنمارک و همکارانش مطالعات تجربی و کلینیکی فراوانی را به انجام رساندند

۴ : دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکان کودکان برای سلامت دهان و دندان کودکان متولد شده و از دوره کودکی تا دوره نوجوانی اختصاص دارد.

متخصصان کودک تجربه و مدارک لازم برای مراقبت از دندان ها ، لثه ها ، و دهان کودک را در مراحل مختلف دوران کودکی دارند.

شروع رشد دندان های کودک در ۶ سال اول زندگی آنها انجام میشود.در سن ۶ یا ۷ سال ، اولین مجموعه از دندان های کودکان از بین میرود

که در نهایت دندان های ثانویه و دائمی  جایگزین این دندانها میشوند. بدون مراقبت دندانپزشکی مناسب ، کودکان دچار پوسیدگی دهان و بیماری میشوند که میتواند باعث درد شود.امروزه پوسیدگی دندان در دوران کودکی یک بیماری عفونی در کودکان  ۵ برابر بیشتر از آسم و ۷ برابر بیشتر از تب میباشد.

۵ : جراحی دندان ترمیمی ، پروتز ، درمان ریشه

 تلفن : ۴۴۴۴۴۱۰۳  – ۴۴۸۹۸۳۲۴  ( ۰۲۱ )
آدرس :جنت اباد مرکزی تقاطع نیایش ( چهار راه ایرانپارس) طبقه فوقانی بانک کوثر پلاک ۲
ساعت کاری : کلینیک دندانپزشکی تاج از ۹ صبح تا ۱۰ شب
(روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۷ شب)
وب سایت : tajdentalclinic.com
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۵
  • posten posten

نیلو شاپ

posten posten | چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ

نیلوشاپ عرضه کننده انواع لوازم آرایشی زیر قیمت بازار های تهران و بانه می باشد
خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی از نیلوشاپ با قیمت های باورنکردنی و واردات مستقیم کالا و عرضه اجناس تکی به قیمت عمده و بزرگترین فروشگاه اینترنتی شرق کشور است.

طراوت و زیبایی رازهای زیادی دارد و شما برای مراقبت های زیبایی و آرایشی به محصولات مطمئن و با کیفیت با بهترین قیمت روز دنیا نیاز دارید. نیلوشاپ دارای انواع لوازم آرایشی از برند های معتبر تحویل اکسپرس ،ارسال رایگان، پرداخت در محل، ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین کیفیت و قیمت از جمله خدمات نیلوشاپ می باشد.
از دیگر خدمات نیلوشاپ می توان به :
تنوع بی نطیری از عطر ها و ادکلن های مردانه و زنانه 
بررسی ، مشاوره و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی
فروش انواع بدلیجات با کیفیت و با دوام 
نیز اشاره کرد.

niloooshop.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۶
  • posten posten

مهارت های تست زنی موفق در کنکور

posten posten | سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

مهارت های تست زنی موفق در کنکور

 

سایت دانشجوفا: یکی از کارهایی که شما داوطلبان عزیز در روزهای منتهی به آزمون سراسری باید انجام دهید، تمرینات تست‌زنی است. این تست‌زنی باید به صورت تست‌زنی سرعتی و دقیقا در شرایطی شبیه کنکور انجام گیرد تا به نتیجه‌ای که ما از آن انتظار داریم، منتهی شود. تست‌زنی سرعتی شرایط و مقدماتی دارد که حتما باید به آنها دقت کنید. برای اینکه بتوانید نتایج مطلوبی در آزمونهای تستی و مخصوصا کنکور98 کسب کنید، باید سه اصل اساسی را مد نظر قرار دهید. این اصول بترتیب عبارتند از: دانش، سرعت و دقت.

      همه داوطلبان برای آمادگی در آزمون سراسری، از مدتی قبل مطالعه را شروع کرده‌ و بسته به تلاش و جدیتی که به خرج داده‌اند، الان در سطحی از دانش و اطلاعات لازم برای شرکت در کنکور هستند. قبل از ادامه بحث، توصیه ما به همه شما عزیزان داوطلب این است که بدون نگرانی از میزان مطالعه یا آمادگی خود برای کنکور و بدون استرس، در روزهای آتی فقط و فقط به ادامه مطالعه و آمادگی خود برای شرکت و حضور موفق در این آزمون مهم فکر کنید و حواشی را دور بریزید؛ زیرا پرداختن به حواشی و استرس ناشی از آن، تاثیر مخربی بر شما می‌گذارد و باعث می‌شود تا شما نتوانید بموقع از اطلاعات و مطالبی که خوانده‌اید، استفاده کنید؛ پس شاد و پر امید و قبراق و همراه با توکل به خدا، آخرین قدم‌ها را هم بردارید. این را هم بدانید که مرحله تمرین تست‌زنی سرعتی، یکی از مراحل مهم آمادگی برای کنکور است، و اگر شما بتوانید در این مرحله خوب عمل کنید، تاثیر زیادی بر نتیجه کنکور خود خواهید گذاشت.

به خاطر داشته باشید که چهار عامل مؤثر برای افزایش سرعت عمل در تستزنی، مطالعه مفهومی و معنیدار کردن مفاهیم، شادابی و سرحال بودن، تمرین و رکوردگیری در تستزنی و تمرکز و آرامش است. همان‌طور که اشاره کردیم، تا الان، بخش مهمی از زمان برای مطالعه به منظور آمادگی در کنکور سپری شده است؛ اما شما می‌توانید با تمرینات تست‌زنی صحیح و سایر کارهایی که باید در این مدت انجام دهید، تا حدود زیادی پیشرفت کنید.

به عنوان مقدمه کار و به منظور آماده شدن برای تست‌زنی سرعتی، حتما مروری سریع از خلاصه‌ها یا آنچه که قبلا زیر آنها خط کشیده‌اید، داشته باشید. ما خیلی وقت‌ها مطالعه نمی‌کنیم که چیز جدیدی را یاد بگیریم، بلکه بسیاری اوقات مطالعه میکنیم تا چیزهایی را که فراموش کرده‌ایم به خاطر بیاوریم. مرور سریع به شما اجازه می‌دهد تا در مرحله تست‌زنی سرعتی، بتوانید سریع‌تر به جواب برسید و تعداد گزینه‌های صحیح شما بیشتر باشد.

دانلود جزوات کنکور

دانش آموز


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۰
  • posten posten

تاثیر تکنولوژی در تجارت

posten posten | سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ


با توجه به اینکه ارتباط باعث رونق تجارت می شود و با توجه به تاثیر تکنولوژی در تجارت و رونق بخشیدن به آن، وجود ایده های جدید همیشه باعث هر چه بیشتر رونق در آن را به ارمغان آورده است .
مثلا یکی از مثال های بارز ساخت کشتی در حدود ۲۰۰۰ سال قبل میلاد بوده است . که مرز های جغرافیایی بزرگی تجارت باز شد و همین طور روش های خلاقانه تا به امروز که یکی از محبوب ترین و مهمترین آن تجارت الکترونیک میباشد. که در آن محدودیت زمان ، مکان و نوع پوشش برداشته شده و تجارت شیرینی را برای ما فراهم ساخته و شروع تجارت الکترونیکی به شکل امروزی از سال ۱۹۹۱ آغاز شده و تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی گشته است .
امروزه با وجود رشد و تنوع در تجارت ها محصولات و وجود سایت های اگهی و پیدا کردن خدمات و محصولات کار را کمی دشوار کرده است که برای همین سایت بازار تخصصی نتورک نیز به صورت تخصصی تمرکز خود را روی فناوری های مرتبط با مخابرات و کامپیوتر فعالیت خود را آغاز کرده است . این تغییرات است که باعث پیشرفت و موفقیت در تجارت و کسب و کار هر سایت یا بنگاه تجاری گشته است .
امروزه با وجود رشد و تنوع در تجارت
اگر شما محصولی دارید که میخواهید آن را به فروش برسانید اما شرایط فروش آن را ندارید به وسیله وب سایت بازار تخصصی نتورک میتوانید تمام آگهی های خود را در زمینه مخابرات و شبکه های کامپیوتری از جمله(کلاس های آموزشی شبکه ، اطلاعیه سمینار ، استخدام ، کاریابی و… ) و در زمینه سخت افزار از جمله( آگهی تجهیزات شبکه ، آگهی دوربین مدار بسته ،آگهی فروش کامپیوتر، معرفی محصول، تجهیزات شبکه وایرلس، فروش تجهیزات میکروتیک و…) به معرض دید هزاران بیننده در سطح وب و همچنین در سطح شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، هر آگهی که در سایت تایید میشود بلافاصله بعد از تایید مدیر توسط ربات طراحی شده به کانال ارسال میشود.
اگر شما به دنبال محصولی هستید که در سطح اینترنت به سختی پیدا میشوند مخصوصا در خرید تجهیزات شبکه ، میتوانید از طریق قسمت دسته بندی ها محصول مورد نظر خود را پیدا کنید .
اگر شما محصولی را دارید ولی امکان برای ایجاد بستر برای فروش آن را ندارید مخصوصا فروش تجهیزات شبکه میتوانید از قسمت ارسال آگهی و انتخاب دسته بندی مورد نظر آگهی خود را آپلود کنید. تا در حد اقل زمان آگهی تایید در سایت و کانال به صورت همزمان ارسال شود.
سایت بازار تخصصی نتورک در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده بهترین وب سایت نیازمندی تخصصی از دید مردم شد .

بازار تخصصی نتورک
آگهی ویدئویی: یکی از روش های نوین استفاده شده در سایت تبلیغ آگهی ویدویی که از طریق آپارات آپلود شده است به طور خودکار در آگهی پخش میشود.
همچنین این وب سایت مجله خبری خود را که با هدف ارائه خبر های تخصصی مربوط به خبر نتورک ، اخبار مخابرات ، اخبار شبکه و اخبار وایرلس است را ارائه میدهد .
خدمات دیگر این سایت ایجاد شبکه اجتماعی تخصصی که متخصصینی در ان عضو و با ایجاد گروه ها جوابگوی سوالات فنی در حوزه فناوری و اطلاعات ، شبکه ، کامپیوتر ، طراحی وب ، امنیت و ... میباشد
BTNet.ir نگرشی تخصصی به آینده تکنولوژی
هر آگهی چقدر بازدید دریافت میکند ؟

هر آگهی که در سایت تایید میشود علاوه بر بازدید در سایت به در تلگرام به کانال های مرتبط ارسال میگردد.

مدت زمان تایید اگهی ؟

بعد از این که شما مشخصات آگهی خود را وارد کردید در کم تر از ۳۰ دقیقه همکاران ما در صورت مشکل نداشتن در محتوا آگهی را تایید میکنند.

آگهی چند روز در سایت می ماند ؟

هر آگهی بلافاصله انتشار پیدا کردن در سایت به مدت ۱۵ روز در سایت فعال می ماند . و در صورت اتمام زمان برای کاربر ایمیل پایان مدت زمان آگهی ارسال میشود. که میتوان همان لحظه آگهی را تمدید کند .

آیا میتوانم مقاله های آموشی در سایت درج کنم ؟

شما میتوانید از طریق صفحه تماس باما مقاله مورد نظر که میتوانید فیلم هم شامل شود برای ماارسال کنید .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۸
  • posten posten

چرا استودیو عکاسی صنعتی نماد

posten posten | شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ
دقیقا در استودیو عکاسی صنعتی نماد برای شما چه میکنیم

امروزه پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن بسیاری ابزارها، در همه ی حوزه ها از جمله روابط اقتصادی، تاثیر پررنگی گذاشته است و بازاریابی دیجیتالی را به یکی از موثرترین راه های تبلیغ محصول تبدیل کرده است.  دیجیتال مارکتینگ با گسترش دادن حوزه ی تبلیغات به تمام اعضای شبکه های مجازی در نقاط جغرافیایی گوناگون، امکان جذب مشتری را چند برابر کرده است.  شرط جذب مشتری از طریق تبلیغات دیجیتال، ارائه ی هرجه دقیق تر ویژگی های محصول به مشتری است.  در این راستا، عکاسی، فیلم برداری و معرفی محصول مراحلی هستند که باید با تخصص و ظرافت لازم انجام شوند.

آژانس های تبلیغات دیجیتال، مجموعه ای از افراد متخصص، عکاس ها و فیلم بردار های حرفه ای هستند که در این زمینه فعالیت می کنند و مسئولیت تبلیغ دیجیتال و آنالیز نتایج آن را برعهده می گیرند.  استودیو نماد به عنوان بهترین آژانس تبلیغات دیجیتال و عکاسی صنعتی در تهران، به فعالیت های گوناگونی اعم از عکاسی صنعتی، فیلم برداری صنعتی، مستندسازی، ساخت تیزر و...  اهتمام می ورزد که در زیر به شرح جزئیات این فعالیت ها می پردازیم.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی شاخه از عکاسی حرفه ای است که به طور تخصصی به نمایش محصولات صنعتی می پردازد. عکاسی از هرمحصول و خدمات، یا محیطی که در آن محصول و خدمات ارائه می شوند، عکاسی صنعتی محسوب می شود.  عکس های زمینه ساده در عکاسی صنعتی با هدف نشان دادن ویژگی های دقیق محصول و کیفیت آن تهیه می شوند.  عکس های تبلیغاتی باید به بهترین وجه محصول را به نمایش بگذارند تا اعتماد مخاطب را به کیفیت آن جلب کنند. 

به همین منظور، عکاسی محصول با متود های گوناگونی مثل ساخت تور مجازی و عکاسی 360 درجه انجام می شود.  در این روش ها مشتری می تواند در صورت لزوم، ابعاد محصول را در محیط مناسب مجسم کند و با زوم کردن، ریزترین جزئیات و جنس محصول را ببیند.  در تورهای مجازی، این قابلیت وجود دارد که مشتری از زوایای گوناگون یک محصول را بررسی کند.

خدمات عکاسی:

کیفیت تصویر یکی از مهم ترین ارکان تبلیغات است. زاویه ی تصویر، نورپردازی، رنگ ، انعکاس نور و بسیاری جزئیات دیگر می توانند تغییرات محسوسی در چشم انداز یک کالا ایجاد کنند بنابر این برای تهیه ی هرتبلیغی، تهیه ی تصاویر با کیفیت حرف اول را می زند. 

عکس تبلیغاتی استفاده های گوناگونی دارد.  از طراحی و چاپ کاتالوگ گرفته تا طراحی تصویر روی جعبه ی محصول و همچنین تبلیغات اینترنتی. 

خدمات عکاسی استودیو نماد در سطوح فراوانی اعم از عکاسی ساختمان و فضای باز انجام می گیرد.  عکاسی ساختمان می تواند شامل عکاسی عمرانی داخلی و خارجی ساختمان باشد.  شات برداری از زوایای گوناگونی که بتواند ساختار ساختمان را به خوبی منعکس کند، مساحت و ارتفاع ساختمان را برای بیننده قابل درک کند و نورپردازی مناسب به عکاسی حرفه ای نیاز دارد.  عکاسی حرفه ای از کافی شاپ و رستوران می تواند فضا را دلپذیرتر جلوه دهد و نظر مثبت مخاطب را به دست بیاورد. عکاسی از بعضی محصولات مثل غذا، لباس و لوازم آرایشی احتیاج به خلاقیت عکاس دارد تا عکس جلوه ی خاصی در نظر بیننده پیدا کند و متنوع و مطبوع به نظر برسد.  آرایش زمینه به نحوی که هم جالب توجه و زیبا باشد و هم سادگی خود را حفظ کند تا جلوه ی محصول را کم نکند، به تجربه و دقت عکاس برمی گردد. 

همچنین عکاسی از قطعات اتومبیل، عکاسی از لوازم خانگی و حتی عکاسی از کارخانه نیز جزو خدمات عکاسی هستند و می توان از مراحل گوناگون تهیه ی یک کالا در کارخانه عکس های مناسبی برای ایجاد یک شناسنامه برای محصول یا کاتالوگ استفاده کرد. 

بسیاری از کالاها مانند لباس های مجلسی، مبلمان خانه و کاغذدیواری، با ژورنال به مشتری معرفی می شوند و شرط جلب نظر مشتری به ژورنال، تهیه کردن عکس های واضح و دارای جذابیت بصری است .  نورپردازی مناسب فاکتوری است که در نمایش جلوه ی کاغذ دیواری و رنگ اصلی آن نقش مهمی ایفا می کند.  یک عکس با کیفیت می تواند در نگاه اول مشتری را به خود فرابخواند و یک عکس بی کیفیت می تواند او را مستاصل و پشیمان کند.

خدمات فیلم برداری:

یک فیلم کوتاه می تواند در چند دقیقه به طور خلاصه، تصاویری از چگونگی ساخت یک کالا، مواد اولیه ی آن و میزان و چگونگی نظارت برکیفیت کالا را در اختیار مخاطب بگذارد.  خدمات فیلم برداری جهت تکمیل معرفی محصولات و خدمات ارائه می شوند و شامل ساخت فیلم صنعتی، تیزر تبلیغاتی و مستند تبلیغاتی هستند.  در فیلم صنعتی مراحل ساخت یک کالا از ابتدا تا بسته بندی در کارخانه فیلم برداری می شود و این گونه هم مخاطب از کیفیت محصول اطمینان بیش تری حاصل می کند، هم امکان تماشای مراحلی که از نزدیک ندیده است برای او فراهم می شود.  قابلیت صداگذاری روی فیلم، به شما این امکان را می دهد که در حین پخش تصاویر توضیحات و پیام های مورد نظر خود را با مخاطب در میان بگذارید و اعتماد او را جلب نمایید.  نشان دادن شرایط استفاده از یک محصول و آموزش استفاده از آن نیز در فیلم ممکن است. 

خدمات دیجیتال مارکتینگ

استودیو نماد بی شک از بهترین آژانس های تبلیغات دیجیتال است که تمام مراحل بازاریابی دیجیتال از صفر تا صد را اجرا می کند.  تبلیغات مرتب در اینستاگرام و توییتر می تواند مخاطبان تضمینی داشته باشد که تعدادی از آن ها مشتریان ثابت یک کالا خواهند شد. وجود یک پیج به روز، کامل و آنلاین جهت معرفی محصولات و پاسخگویی به خواسته های مخاطبین، هم اعتماد آنان را جلب می کند و هم امکان معرفی محصول به دیگران را فراهم می آورد.  همچنین میزان بازدیدها، رضایت و استقبال مخاطبان قابل بررسی و گزارش است.  از این طریق می شود میزان علاقه ی مخاطب به یک محصول و تاثیر تبلیغات دیجیتال را متوجه شد و در انتها آنالیز نتایج تبلیغات به دست آورد. حضور نام یک برند در شبکه های اجتماعی و همراهی با مردم در مناسبات مختلف، به آنان حس صمیمیت و اعتماد بیش تر می دهد و نام برند را در ذهن آن ها ماندگار می کند.  این روش، امکان بازخورد گرفتن مستقیم از مهاطب را نیز فراهم می کند. 

افزایش مخاطبان پیج های تبلیغاتی و استفاده ی آن ها از اطلاعات موجود در پیج تا حد زیادی به کیفیت عکس ها و کامل بودن معرفی محصول بستگی دارد که باید تخصصی و باتجربه ی قبلی انجام شود تا نتیجه ی رضایت بخش داشته باشد. 

شما با تماس با ما و معرفی محصول یا خدمات خود، می توانید از مشاوره ی ما جهت انتخاب نوع تبلیغ مناسب محصول خود بهره مند شوید و با یک قرارداد مشخص، بقیه ی کارها را به ما بسپارید.

 

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۵ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۷
  • posten posten