خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

خرید و فروش ارز

اگر هدفتان از خرید طلا، داشتن سرمایه است، بهتر است سکه طلا بخرید

پوشاک استوک

posten posten | دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ب.ظ

پوشاک استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت آشنایی با خرید لباس کیلویی یا تکه ای کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با تاریخچه ی تاناکورا کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک مردانه کلیک نمایید .


مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
اکنون چند سالی است که در بازار لباس تاناکورا اقلامی به نام استوک و پوشاک استوک ( پوشاک و اجناس کاملا نو و استفاده نشده یا همان تاناکورا نو و تازه یا تاناکورا مارکدار نو ) به فروش می رسد. کالای استوک هم که به تازگی از سطح فروشگاه های اروپایی و آمریکایی جمع‌آوری شده بازار خوبی در تاناکورا پیدا کرده‌اند، کالاهای استوک خود از اقلامی است که مانند لباس تاناکورا مهاباد شامل انواع پوشاک استوک، کیف استوک، وسایل استوک منزل، وسایل استوک خودرو و سایر وسایل استوک را نیز شامل می شود.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
با توجه به تجربه ی مجتمع کیا استوک و شناخت ما از مارک ها و جنس ها در یک کار ابتکاری سایز بندی اجناس را با مدل های دیگر که از نظر کیفیت و قیمت در یک حد باشند تکمیل کرده ایم. یعنی سعی کرده ایم سایزبندی کامل باشد ولی سایزبندی در یک مدل خاص کامل نیست مثلا شلوار زنانه سایز های مختلف را دارد ولی ممکن است سایز 38 آن مارک کیابی بوده و سایز 40 آن مارک اسمارا. لازم به ذکر است تا حد ممکن سعی کرده ایم که از یک مارک استفاده کنیم.
این نکته روی فروش اثر بسیار مثبتی داره و خریداران پوشاک استوک می توانند جنس های خود را راحت و در کمترین زمان بفروشند و مشکلات کمتری داشته باشند.

در فروش لباس استوک توجه به شهری که خریدار در آن فعالیت می کند خیلی مهم است چون فرهنگ و سلیقه ی هر منطقه باهم اختلافاتی دارند، مثلا مدلی در شمال بهتر فروش می رود ولی در تهران نه، یا در اصفهان پوشاکی فروش بیشتری دارد ولی در مشهد نه، در نتیجه خریدار خیلی راحت می تواند در خرید تکه ای این موارد را در نظر گرفته و رعایت نمایید.
دسته ای از پوشاک استوک :
شیک ترین و مجلسی ترین پوشاک استوک زنانه بهمراه نابترین کالای استوک راحتی و تو خونه ای را می توانید به همراه تنوع فراوان پوشاک استوک زنانه در مجتمع تحاری کیا استوک جستجو نموده و به انتخاب خود اهمیت دهید.
سخن آخر مدیر فروش :
لطفا با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir

  • posten posten